25 de juny 2006

Mil cops ho faria


El que hi ha entre nosaltres ha canviat.
Ho intento,
però és com intentar mantenir unides dues realitats completament diferents,
massa oposades,
incompatibles.
Necessito coses que tu ni tan sols consideres importants.
Demano coses a la vida que per tu mai tindran sentit.
Hi ha moments que em sembla que parlem idiomes diferents
i m'escarrasso en fer-me entendre,
però crec que això ja no és possible.
No vull acabar odiant-te per no ser el que necessito.
No et puc demanar que canviïs.
De fet, no vull fer-te canviar,
per després adonar-me
que igualment el que sento per tu no ha canviat.
No em demanis intentar-ho...
perquè t'estimo tan que mil cops ho faria
i mil cops tornaria adonar-me de què no hi ha solució.
El que hi ha entre nosaltres és tant,
que de cap manera podria fer-te desaparèixer de la meva vida.
Però intentar perllongar aquesta situació que vivim ara
només ens està fent més mal.
No hi veig una sortida.
No vull que em donis el que jo no et puc donar.
No vull que sentis per mi el que jo no puc sentir per tu.
No és just per tu.
No és just per mi.
No ens mereixem acabar així.
Les coses que hem viscut junts sempre perduraran en nosaltres
i en viurem milers més,
però el que sento per tu mai podrà tornar a ser igual.
No em demanis intentar-ho...
perquè t'estimo tant que mil cops ho faria
i mil cops tornaria a adonar-me de que no hi ha solució.

9 Comments:

Anonymous Anònim said...

Buf.. no intentis canviar ningú. La gent és com és. I l'has d'acceptar. Estimar un ideal, no és estimar a la persona. Sé que és dur, però és el que hi ha.
De vegades cal patir molt per després tornar a estar bé.

25/6/06 21:05  
Blogger dbartulos said...

Tinc clar que no s'ha de canviar a ningú... per això aquest malestar, per adonar-me de què potser les coses no van bé perquè mútuament no som la persona que necessitem... però no pots evitar estimar a aquesta persona... és tot com contradictòri...

25/6/06 21:52  
Anonymous Anònim said...

snif

ai senyor, quina vida més xunga...

25/6/06 22:28  
Anonymous Anònim said...

Bufffff, no sé si avui era el millor dia per descobrir-te...

I dius que "només són paraules"?

26/6/06 11:00  
Blogger dbartulos said...

només són paraules :P

26/6/06 20:16  
Anonymous Anònim said...

Vale, m'ho creuré.

Però les paraules ja ho tenen això (que provoquen altres coses que, llavors, ja no són només paraules).

En qualsevol cas, el text és molt bo.

26/6/06 20:34  
Blogger dbartulos said...

En el fons no només són paraules. Són necessitats que tinc de treure coses que porto a dins...

26/6/06 20:36  
Anonymous Anònim said...

Això ja m'ho crec més.

No volia burxar, que consti.

I algunes te les comparteixo al 100%.

26/6/06 20:44  
Anonymous Anònim said...

jo d'això en diria "actes de parla" ;)

27/6/06 09:09  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home